Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 16 april 2012

Ten Bunderen Bruist van Talenten!!

Na wekenlang oefenen, na heel wat brainstormen, kostuums verzamelen, knutselen, ... was het eindelijk zo ver!!!
Op vrijdag 30 maart bruiste het in Ten Bunderen van al die talenten!!
Ook in klas Re bruiste het!! De kinderen bedachten zelf wat ze wilden brengen, met wat hulp van de juf hebben ze zelf de kringloop van het water uitgebeeld.
Juf Lisa die stage bij ons deed kwam ons helpen bij de voorbereidingen. Dankjewel!!!

Dankjewel aan de vele helpende handen!
Dankjewel aan de enthousiaste bezoekers!!!

Een blik achter de schermen in Re...








2 opmerkingen:

  1. Heel mooie was dat!! ze hebben hun geamuseerde he' en wij ook ! het was een toffe avond, bedankt!! grts mama van Tess.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor de leuke reactie en heel erg bedankt voor jullie aanwezigheid! De kids hebben zich inderdaad erg geamuseerd, het was volledig hun eigen keuze om dit te doen!

    BeantwoordenVerwijderen