Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 22 mei 2012

Afscheid nemen van Lisa

Na een 9-tal weken stage was het tijd om afscheid te nemen van juf Lisa. We vonden het steeds heel erg fijn dat ze langskwam. Ze deed dat heel erg goed!
We wensen juf Lisa heel veel succes met de eindexamens en heel veel succes in haar verdere studies! We hopen dat ze nog vaak langskomt!
(Ze beloofde alvast langs te komen op Ten Bunderen Bruist, en dat deed ze ook :-) )

We hadden voor haar leuke tekeningen gemaakt en juf Lisa had voor ons ook iets mee. Ze had een foto van onze klas laten maken op posterformaat. Dezelfde foto liet ze dan nog eens drukken op een koffietas. Zo denkt onze juf heel vaak aan ons, ook als ze geniet van een kopje koffie! Juf Lisa had ook een koffertje beschilderd met Remi, het koffertje hebben we op onze toontafel gezet en daar steken we alle toonspulletjes in.
Bedankt, juf Lisa!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten