Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 5 november 2012

Tess werd 8 jaar!

Afgelopen zaterdag was Tess jarig. Ze werd 8 jaar!
En dat moest natuurlijk ook in de klas gevierd worden. We zongen van 'happy birthday met een koe en een barbecue'. Proficiat Tess!!!

Voor de vakantie vroeg de juf aan Tess wat zij graag had van lekkers. Ze koos voor chocoladecakejes met slagroom en hagelslag. Iedereen kon zijn keuze van cakeje doorgeven aan Tess en zij maakte er dan een kunstwerkje van. Het was wel een beetje moeilijk met die spuitknop van de slagroom en dat zorgde vooral voor grappige taferelen.
Oh ja, er werd natuurlijk ook heel erg gesmuld!









2 opmerkingen:

  1. Hoi,tof om te zien hoe Tess het goed gesteld heeft met de cakejes in de klas,ze heeft echt een top week gehad,bedankt juf Annelies!!!,groetjes mama van Tess.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel graag gedaan! Het was dan ook helemaal haar weekje hé! Als je jarig bent, dan sta je een hele week lang extra in de kijker bij ons in Ten Bunderen! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen