Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 21 januari 2013

Sneeuwpret in klas MI!

Vorige week dinsdag genoten we van de eerste sneeuw die gevallen was.
Er waren een aantal kinderen van klas re te gast in klas Mi die mee genoten.

We gooiden met sneeuwballen, maakten grote sneeuwballen, gleden met de slee van een heuveltje.
Het was super tof!

Morgen gaan we terug eens genieten van de sneeuwpret...























Geen opmerkingen:

Een reactie posten