Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zaterdag 6 december 2014

Soep soep soep ... met sliertjes!

Dag lieve lezers,
Met klas Re deden wij onze eerste kookactiviteit van dit schooljaar.
We maakten lekkere gezonde groentensoep!
Tomaatjes, selder, ajuintjes, paprika ... Mmmm!
Ook de juffen proefden van onze soep en ze werd goedgekeurd! Joepie!
Geniet van de fotootjes!

 Samen selder snijden ...

 Heel nauwkeurig snijdt Keana kleine stukjes ... 

 Wat een werkje zeg ... Zo'n dikke wortels!


 Alle groentjes mooi samen in een potje...

 Adilah ontfermt zich over de speciale oranje paprika!

 Pruttelen maar ...  
 Een schitterend afwasteam!

 Terwijl de soep op staat kleuren we mooie kleurprenten voor Sint en Piet.


 Lekker & gezond!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten