Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 7 januari 2015

Kiekjes Mi-ckey's in 2014.

Op dinsdag 7 oktober gingen we samen met klas Contrabas naar de kinderboerderij in Torhout.
Daar was een kalfje geboren en Arthur mocht het een flesje geven.

 


Na wat uitleg mochten we zelf appels plukken en appelflappen bakken!
Lekker!!!





















Op woensdag 8 oktober kwamen de studenten van Howest op bezoek in onze klas. Ze vertelden ons dat wij mochten meewerken aan een nieuw computerspel en zelf figuren mochten tekenen die dan in het spel verwerkt zouden worden. 
Cool hé!












Op donderdag 23 oktober vierden we de verjaardag van onze juf en mochten we een glaasje bubbels drinken. 




Op donderdag 6 november kwam de mama van Gianni op bezoek met zijn pasgeboren broertje, Milan.
Wat een schattig kindje!!!






Op vrijdag 5 december was Tiebe jarig en kwam de Sint persoonlijk langs om hem te feliciteren.






















Ten slotte mochten op woensdag 15 december samen met klas La naar Howest in Kortrijk om ons computerspel te gaan testen. Wat een belevenis!!! Het spel was supercool, er waren tal van reporters en we werden met allerlei lekkers verwend !
(Zie ook verslag juf Hanne) 






 









3 opmerkingen:

  1. Heel mooie foto's......leuk om te zien hoe ze het stellen met de veel uitstapjes!!!
    mama van Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, leuk om hen bezig te zien.


    De papa van Ron en inesje

    BeantwoordenVerwijderen