Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 3 maart 2015

Mode bij de mama van juf Lore

Met klas Re gingen we vandaag naar de mama van juf Lore.
Haar grote hobby is kleren en poppen maken.
Er kwam ook een vriendin langs om eens haar borduurmachine te laten zien.
Ze maakte voor ons een varkentje, een paard en een konijn.
Een leuk souvenir!
Lena, de vriendin van Lut maakte voor ons ook een zakje met onze eigen naam op.
Daar mochten we elk vijf lekkere snoepen in steken.
Lut had voor ons ook lekker verse wafels gebakken! 
Wat een leuke uitstap! :-) 
































3 opmerkingen: