Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 29 april 2015

Thema DIEREN: Schattige poezen op bezoek!


Vandaag kwam de mama van Adilah langs met haar grote kat, Kitty.
Kitty kreeg op Paasmaandag 4 kleine kittens. 

Helaas zijn er daar twee van gestorven maar GELUKKIG zijn er ook nog twee schattige kittens over.
Het grijze katje heet Nala.
Het rosse katje heeft geen naam want zij gaat binnenkort naar een ander gezin.
Daar krijgt ze vast en zeker ook een leuke naam!
De drie katjes bezochten de klassen Re, Mi en Fa!
... Zo lief !!






























2 opmerkingen:

  1. Zo schattig!!!
    De Mi-ckey's vonden het ook de max!!!
    Dank je wel mama van Adilah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's ..

    Heel schattig, Ron was onmiddelijk verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen