Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 22 september 2011

Start!

Hoera, De nieuwe blog staat online!

Binnenkort kunnen jullie dus weer heel wat foto's verwachten.


Groetjes van Remi

2 opmerkingen:

  1. Mooie nieuwe web-log zegt!,we zullen zekers zoals vorige jaar veel kijken!! en een heel fijne school jaar 2011-2012 toegewenst!!mvg mama van Tess.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De reis door Europa was niet alleen voor alle ouders een leuk avontuur, ook ik genoot ervan!
    Je kon zien dat iedereen zijn best heeft gedaan om van de tentoonstelling zo'n mooi plaatje te maken.
    Proficiat aan alle jongens en meisjes! En ook aan de juffen natuurlijk!
    Juf Machteld

    BeantwoordenVerwijderen