Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 24 september 2012

Getallen schrijven

Terwijl Jens, Jurgen, Sylvia en Tess met juf Hanne naar de winkel waren om er boodschappen te doen, houdbaarheidsdatums te ontcijferen, verpakkingen te lezen, euro's te tellen, euro's te ontvangen, ... werd er druk geoefend op het schrijven van de getallen door Lotte, Robin, Brian en Gianni.

Juf vertelde een verhaal over de getallen en zo oefenden onze 4 vrienden het schrijven van de getallen.
De 1 werd een gebroken bezem doordat er een te dikke heks ging op zetten, de 2 werd een zwaan met een lang hals en een woep-woep-staartje, de 3 een beer met een klein kopje en een dikke buik, de 4 zagen we als een stoeltje op poten en de 5 als een klein pannetje. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten