Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 17 september 2014

De verjaardag van Liam

Vandaag, 17 september is Liam jarig! Hij wordt 7 jaar!
Liam koos voor fruittaart. Mmmm ... We aten ze helemaal op!

 De feeststoel van Liam.
 'Gelukkige verjaardag ,' vanwege al je klasvrienden!
 Liam kreeg van Keano een zelf geknutseld leeuwenmasker cadeau!
 We zingen met z'n allen: 'lang zal hij leven in de gloria!'
 Liam leest zijn kaartje voor. Alle kindjes schreven hun naam op!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten