Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 18 september 2014

Tutorlezen bij de Mickey's

Vandaag startten we in onze klas met tutorlezen. We kregen allemaal een peter, die ons elke week een halfuurtje komt helpen bij het lezen.
Cool!!!!  

Tess en Arno

Tiebe en Killyan

Arthur en Joren

Sahin en Daan

Kenzo en Cédric

Sylvia en Lauren

En ten slotte Ron en Gianni met hun peter, Kevin

Dank je wel aan de gasten van het eerste opleidingsjaar tuinbouw!

1 opmerking: