Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zondag 1 februari 2015

Afscheid van Xander

Volgende maandag start Xander in een nieuwe school in Brugge.
Wij gaan hem allemaal heel erg missen.
Daarom vierden wij donderdagmiddag nog een afscheidsfeestje voor Xander.
Wij duimen dat Xander het SUPER zal doen in zijn nieuwe school! 
Zet hem op, lieve kerel! 

Dikke zoenen van al jouw klasvrienden en juffen en meester!

 De kinderen maakten allemaal een tekening van Angry Birds voor Xander. 
Daar is hij dol op!
 De kindjes wilden graag nog es met Xander op de foto. 
Gek doen is zeker toegestaan! :-)
 Juf had ook nog een geschenkje voor Xander.
Liam wou het graag geven!

 Een doosje vol dino's!
 Ook juf houdt van selfies!
We maakten met een klein groepje nog een leuke selfie...
 Smakelijk! Voor Xander een grote pot pudding,
 voor de anderen een lekker stukje zelfgebakken taart!

 Xander trakteerde ons nog eens met lekkere snoepjes...



VEEL SUCCES !!
Wij gaan jou missen !! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten