Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 11 februari 2015

Vetbollen maken voor de vogeltjes

Omdat de vogeltjes die niet naar het zuiden trekken ook wat voedsel zouden hebben, 
maakten wij met klas RE vetbollen.
We maakten dit met gelatineblaadjes, bloem en natuurlijk vogelzaad.
Het was een heuse klus maar nu hebben de vogeltjes rond Ten Bunderen lekker eten!
Smakelijk!

 We werken samen in kleine groepjes...
 Hier vult Keana een bekertje met vogelzaad om bij het warme water met de gelatine te gieten...
 Robin en Keano zijn ook een goed duo!

 En nu alles mengen!
 Ziet er toch lekker uit hé!?





 Alles moet goed gemengd worden...

 Amai Fré! Wat een vuile handjes!

 De vetbollen krijgen verschillende plaatsjes ... 



Smakelijk lieve vogels!
Groetjes van klas RE!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten