Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zaterdag 30 mei 2015

Afscheid van Robin

Vorige week maandag startte Robin in zijn nieuwe school in Aartrijke.
Omdat wij hem allemaal heel hard gaan missen gaven we voor hem nog een fijn afscheidsfeestje.
Robin mocht zelf de taart kiezen en koos voor appelcake met slagroom. :-)
Hij kreeg van de klas ook tekeningen, kaartjes, een mooie foto en twee leuke dino's om mee te spelen.
Robin, wij wensen jou veel geluk en succes in jouw nieuwe school!
We duimen en hopen je gauw nog es te horen!

Liefs van klas Re
Adilah, Liam, Jaron, Keano, Fré en juf Lore
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten