Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 6 mei 2015

Thema DIEREN: Snuffie het konijn

Juf Trui bracht deze week Snuffie mee.
Snuffie is haar konijn, een heel tam en mooi beestje!
Wij mochten met klas Re een kijkje nemen.
Wie dat graag wou, mocht Snuffie ook eens vasthouden.
We gaven haar ook wat witloof en mochten haar borstelen.
Dankjewel juf Trui!



 Wie dat graag wilde, mocht Snuffie vasthouden.

 Hier geven we witloof aan Snuffie.
 Liam en Jaron zorgen dat Snuffie mooi geborsteld wordt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten