Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 1 maart 2012

Ontbijt voor juf haar verjaardag!

Een tijdje geleden merkten we op dat de juf jarig is op 3 maart. Dat is dus zaterdag, maar aangezien we dan niet op school zijn zochten we naar een ander momentje om haar verjaardag te vieren. Al snel kwam toen het voorstel om juf Annelies haar verjaardag te vieren op donderdag 1 maart, want dan zou ook juf Lisa erbij zijn.

En zoals voorgesteld, werd dit ook uitgevoerd!

We gaven elk onze voorkeur door aan juf Annelies en zij haalde dit vanmorgen bij de warme bakker. Mmm... we smulden van lekkere chocoladekoeken, croissants of pistolets met choco. En uiteraard deden we ook extra lief tegen de juf!

Ook Jonas genoot van een lekkere ontbijtkoek, maar hij staat niet op de foto. 


2 opmerkingen:

  1. Tof zegt !!! Profiaat Juf Annelies met jouw verjaardag, een beetje laat maar beter dan niet!!:-))) Katie & Vincent

    BeantwoordenVerwijderen