Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 1 maart 2012

Pannenkoekenverkoop Octaaf en Remi

De afgelopen maand werden heel wat pakjes pannenkoeken verkocht door alle Remi's en Octaven! Dit bracht heel wat extra centjes op voor de school! Bedankt aan iedereen die ons steunde door het kopen van één of meerdere pakjes pannenkoeken. Op dit moment worden er plannen gemaakt rond wat we gaan kopen met het geld, eens we daar helemaal aan uit zijn, zullen we dit zeker laten weten!

Voor de krokusvakantie werden de pannenkoeken geleverd. Elke klas zorgde zelf voor de juiste verdeling van de pannenkoeken en het opkleven van een stickertje. In Re kreeg de juf ook heel wat hulp van Michiel, Tess en Sylvia. Er werd gesjouwd met dozen, pakjes pannenkoeken geteld, stickers gekleefd, ingepakt, ... Drukdrukdruk!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten