Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zaterdag 29 december 2012

Fotografiekoffer

Binnen ons LOC-thema de artiest in mij maakten we al kennis met het theater en de televisie. Tijd voor iets nieuws dus. Juf Annelore zorgde ervoor dat de fluokoffer tot bij ons op school raakte, net als de fotografiekoffer. Met die koffer konden we snel aan de slag. Er zaten digitale fototoestellen in die we konden gebruiken om zelf foto's te nemen. Leuk hoor!!

Maar eerst oefenden we op het nemen van een foto. Waar moet je op letten?
We leerden dat je moet aandacht besteden aan de achtergrond. Zo moet je ervoor zorgen dat als iemand naar je foto kijkt hij of zij meteen weet wat jij wou fotograferen. Dus je achtergrond mag niet te druk zijn en je moet ervoor zorgen dat je door in- of uit te zoomen een goede en duidelijke foto krijgt.

Daarnaast leerden we ook verschillende foto's te nemen:
productfoto - portretfoto - natuurfoto - gebouwfoto - sportfoto - sfeerfoto

Hieronder geven de resultaten per groepje van de fotoshoots... Herken je de verschillende soorten foto's?

Fotografen Lotte en Jens:
 

 




Fotografen Jurgen en Brian:
Fotografen Robin en juf Annelies:
 
Fotografen Sylvia en Gianni:


Fotografen Tess en Michiel:
 
We ontdekten dat we ook gekke foto's konden nemen. Kijk maar naar deze gekke foto's. Cool hé!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten