Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zaterdag 29 december 2012

Kerstverhaal

Op donderdag 20 december werd iedereen uit Remi uitgenodigd om te komen kijken naar het kerstverhaal, gebracht door klas RE. Het verhaal werd verteld door juf Annelies en de kinderen van RE zorgden voor het beeldmateriaal. Alles werd in een powerpoint gegoten. Hieronder geven we het beeldmateriaal weer, het verhaal kent u beslist wel zelf. Of misschien kan uw zoon/dochter u wat helpen? :-)

Meer dan 2000 jaar geleden...

Er is geen plaats!
 
Sorry!

Neen, ik heb geen plaats meer. Jullie kunnen niet blijven!

En toen in een heel klein stalletje werd een kindje geboren: Jezus!

De ster wees de weg.
 De herders zagen de ster...

 Ook de koningen zagen de ster...
Het is Kerstmis!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten