Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 16 april 2013

Bezoek aan Drankencentrale Jo

Begin maart brachten we een bezoekje aan de drankencentrale van de papa en mama van Lore (uit Mi). Ook dit werd een leuke uitstap.
 
Na wat uitleg kregen we een boodschappenlijstje. We mochten in de winkel alle artikelen van op ons lijstje gaan zoeken en dit op onze kar zetten.


Wanneer we alles gevonden hadden reden we met onze volgeladen karren naar buiten. 

Buiten plaatsten we alles op een pallet. Ook klas Mi had dat gedaan. De papa van Lore controleerde of we alles van op het lijstje gevonden hadden.
 
Net zoals Jo dat doet om bestellingen naar de klanten te brengen, werd de pallet ingeladen in de kleine vrachtwagen. Dit gebeurde met de heftruck. Iedereen mocht samen met Jo een toertje maken met de heftruck. Cool hoor! Herken je ons?












We gingen ook nog even kijken naar het leeggoed achteraan. Daar hadden de papa en mama van Lore ook nog een leuke opdracht voor ons, maar aangezien het zo koud was en het ook sneeuwde hebben we dit niet gedaan. We maakten wel nog een foto voor op ons eigen bierflesje dat we dan meekregen naar huis.
Binnen in het huis van Lore mochten we nog genieten van een beker heerlijke warme chocolademelk. Mmmmm!!!


Bedankt mama en papa van Lore voor de boeiende namiddag en de gastvrijheid!!!

1 opmerking: