Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 1 april 2013

Bezoek Drankencentrale Jo

In het thema vervoer gingen we op bezoek naar de Drankencentrale van Lores ouders.
Dit vonden we een geweldige uitstap! Jammer dat het sneeuwde!
We genoten er erg van en mochten heel veel helpen!
Bedankt aan de mama en papa van Lore die het zo goed uitlegden en ons verwenden!

Lore kent wel heel goed de weg ...



We kregen een lijstje om drank te verzamelen.

Even nagaan of onze bestelling klopt?


Alles goed sorteren


En dan genieten van de rit op de clark!








Het was een superfijne namiddag! Dank je wel!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten