Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 1 april 2013

Functioneel Rekenen

Tijdens de laatste lessen, Functioneel Rekenen, voor de paasvakantie maakten we nestkastjes en werkten we verder aan een kalender die we aan het ophangen zijn in de REMI-gang.
Zo zullen we de verjaardagen en feestdagen beter kunnen onthouden.
Na de vakantie werken we alles af.

Luka maakte zijn eigen sorteerbureau.

Timmeren maar!

Kijk eens hoe goed ik kan sorteren!

Lowie naarstig aan het typen op de computer om de verjaardagen af te krijgen.

Maarten sorteerde de cijfers om op te hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten