Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 23 juli 2013

Poepsimpel

Met de functionele taalgroep deden we mee aan een wedstrijd: Poepsimpel.
Het doel van de wedstrijd was om een affiche te ontwerpen om hondenpoep tegen te gaan.

Tiziano en Emiel vonden dit super om te doen. Luka hielp wat om te tekenen.

We dienden 2 tekeningen in. Jammergenoeg waren we niet de eerste, maar de tweede.
Alle kinderen kregen een hondenboek. De juf kreeg nog een groot hondenboek voor in de klas.

Goed gedaan, jongens!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten