Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 23 juli 2013

Zomerfeest

Op vrijdag 21 juni organiseerden we een heus zomerfeest voor juf Martine.
Het was een verrassingsfeest omdat ze op 1 september de school verlaat.

Ze werd geblinddoekt ontvoerd door meester Kevin en 2 lln. van het Octaaf.
We mochten daarna in groepjes Vlaamse Kermis spelen. Het was super!

Na de Vlaamse Kermis zongen we nog een lied voor haar!
Ze was ontroerd!

We zullen haar héél erg missen!

Bedankt juf Martine voor alles!!!





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten