Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 13 oktober 2015

De maand september in klas piano...

Op 1 september klonken we op het nieuwe schooljaar! 


Op 2 september kwam de mama van Joey op bezoek met hun schattige puppy. 












Onze eerste klasfoto's trokken we op 4 september en we durfden ook al eens gek te doen 😃





Op 17 september kregen we allemaal een meter of een peter uit het eerste observatiejaar van het Buso.

         Robbe met zijn peter, Rune.

          Emiel met zijn petekindje, Jaron.
          Jammer genoeg was zijn ander  
          petekindje, Joey, ziek.

         Arthur met peter Joachim.

        Maxime en Bo kregen als peter:
        Virino.

         Tiebe en Douwe met peter Arne. 

          En Axelle kreeg een meter: Nyne!

We speelden samen gezelschapsspelen om elkaar wat beter te leren kennen.






En ten slotte trok Bo nog een mooie foto van de stralende juffen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten