Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 28 oktober 2015

Klas Trompet stelt 'de peters' voor!

Hallo!
De voorbije twee weken werkten de kinderen uit klas Trompet samen met hun peters aan een interview om elkaar beter te leren kennen.
Ze stelden vraagjes en schreven de antwoorden op.
In de klas oefenden ze om hun peters voor te stellen voor de hele groep. 
Wat deden ze dat goed!
Nog niet alle peters en kinderen uit klas Trompet kwamen aan bod wegens wat tijdsgebrek.
Na de vakantie werken we hier nog even aan verder en dan volgen er nog wat foto's! 

Sahin stelt Brian voor. Wat deed hij dat goed!

Brian stelt zijn peter Jelle voor.
We weten dat Jelle zeer graag tuinbouw doet. Hij houdt ook van de muziek van Tomorrowland. 

Lore stelde Millan voor. Ze deed dat zeer goed!
We kwamen te weten dat Millan een zeer grote fan is van dino's!

Lore wordt door haar peter voorgesteld.
We horen dat Lore later graag in de winkel van haar mama wil werken. 

Kenzo stelt Gianni voor. Amai, wat een mooie luide stem!
We weten nu ook dat Gianni heel goed kan rekenen! 

Jef stelt met trots zijn peter Senne voor.
Senne gaat graag wandelen. Hij doet ook graag tuinbouw. 


Jelle stelt zijn petekind Sahin voor.
Ook Sahin houdt van de muziek van Tomorrowland. Sahin gaat ook graag fietsen. 

Peter Matthias stelt Ron voor.
Ron vindt het leukste op school dat hij mag spelen.
Ron heeft ook veel vrienden. 

Ron stelt zijn peter voor.
Wat is hij fier!

Van onze peters kregen we allemaal een foto cadeau waar wij op staan samen met hen! Dankuwel!

Wat zijn we blij !! :-) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten