Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



vrijdag 2 september 2016

axelle helpt suzanne

de  twee meisjes axelle en sylvia

de groepfoto: we vliegen erin!!!!!!

de twee steppenmakers: michael en thibo

alle vliegers vliegen in de lucht

de groepsfoto en michael schrijft iets op 

sylvia is aan het werk 

iedereen is aan het stappen 

liam is aan het relaxen


meester kevin, de piloot met zijn dametjes
heel de school was samen en er is nog een muur vol met kindjes

Verslagje opgemaakt en opgefleurd met foto's door Axelle en Michael.

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's van een geslaagde eerste schooldag! Blije leerlingen, juffen en meesters die het helemaal zien zitten met hun klasje! Leuk! Tam-Tam is er zeker goed ingevlogen! Proficiat allemaal! Groetjes, juf Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan Axelle en Michael!
    Leuke herinnering aan een toffe dag!
    x
    juf Trui

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe foto's van een heel enthousiaste bende!! :) :)
    Vele groetjes
    Juf Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap verslagje ! Doe zo door ! Juf Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap verslagje ! Doe zo door ! Juf Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie! Ik kan jullie nu volgen van thuis uit!
    Goed bezig daar! Veel groetjes!
    Juf Lore

    BeantwoordenVerwijderen