Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 14 september 2016

Klas Piano gaat zwemmen bij Lore!

Hallo,
Wij stellen ons graag aan jullie voor:
Klas Piano !!!

Op dinsdag 13 september hadden wij met de klas nog een extra dagje vakantie...
... want de ouders van Lore nodigden ons uit om in hun zwembad te komen ploeteren!
Het werd een fantastische voormiddag!!
Dankjewel Marianne en Jo voor jullie gastvrijheid!!!
De meiden uit onze klas: Tess, Lore, Bo en juf Trui ;D

Lowie en Douwe... even aan het uitrusten.

Jaron en Clément kunnen het al heel goed met elkaar vinden.

Tess en Lore tonen wat ze kunnen.

De BFF's: Bo en Maxime trotseren wilde dieren.

1 opmerking: