Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 15 september 2016

eerste dag in onze klastuin

we waren in de tiun



we werkten in de tuin

 we werkten in de tuin bij 30°C.

Aan het werk met de kruigwagen

suzanne  die werkt: ze maakt putjes om te plantenµ.


bijna allemaal in het werk

Met z'n allen aan het werken in ons tuintje 

hier zijn we aan het planten


Verslagje gemaakt door: Thibo,Suzanne, Brian en Sylvia

3 opmerkingen: