Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zondag 13 november 2011

Een leuke week in klas Fa!

Deze week was het een leuke week bij ons. Naast het vele werken hebben we ook veel geknutseld, gekookt, ...
Zoals jullie weten zijn er plannen om de speelplaats wat leuker te maken. We kregen de opdracht om een maquette te maken van onze droomspeelplaats. Eerst hebben we eens opgeschreven wat we leuk zouden vinden op onze speelplaats en daarna werd afgesproken wie wat zou maken voor de maquette.
Brike en Yentl maken een zandbak rond de mooie bomen.

Lars wil graag een speelberg met glijbaan.


Rune maakt mooie zitbankjes voor in de rustige zone.

Thijs, onze voetballiefhebber, kiest voor een voetbalveld met doelen.

Een grote schommelmand vinden ze ook wel leuk.

Tom maakt een mooie picknickbank.

En de architecten van de maquette tonen jullie met veel plezier het resultaat.

Onze speelplaats.

Op dinsdag is er de komende weken opnieuw een LOC-activiteit. Deze week bleven we in de klas om croque monsieurs te maken. Dat ging heel goed en ze smaakten heerlijk. Daarnaast maakten we ook een mini eiffeltoren.










Op donderdag mochten we in de les van juf Fien iets heel raars doen: een tekening maken met onze voeten. Hoewel dit toch wel een beetje vreemd is, wou iedereen dit wel eens proberen. Super!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten