Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 17 november 2011

enkele belevenissen uit Sol

Dag iedereen,

Wij hebben deze week een paar dingen mee beleefd.
We zijn naar re geweest en we hebben daar Grieks honingbrood gegeten.
En het was lekker.
We moesten onze naam in het Grieks schrijven.
En we moesten 1 vraag bedenken voor de burgemeester.
En we hebben 3 proefen gekregen één van digitale klok, één van de gemeente, en één van maaltafels.
Juf Fien vertelde ons daarjuist dat we volgende week donderdag een proef van de hoofdletters
zoals:J, L, H, S, P, Z, A.
Volgende week maandag gaan we naar de burgemeester en we hebben elk 1 vraagje voor hem.
Hopelijk is hij vriendelijk.
We hebben ook over de provincies geleerd, maar dat was moeilijk voor sommigen; ze schreven Franse woorden en verwarden de provincies van België met de buurlanden.

Vele vriendelijke groetjes,
Jean-Louis en Florian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten