Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 15 december 2011

Bijna kerstvakantie!!!

Hallo!
Het duurt niet zo lang meer voor de kerstvakantie is.
De laatste tijd hebben we veel last van het internet die niet werkt.
En daarom gaat de spreekbeurt niet door.
Maar we hebben vandaag een proef over België gehad en het waren goede punten van onze klas.
Volgende week kijken we naar een film.
En volgende week woensdag gaan we naar een kerstviering.
We hopen dat het leuk is.
2011 is bijna gedaan en 2012 komt eraan het magisch jaar haleluja!
Dit is ons laatste bericht van dit jaar.
Tot volgend jaar!!!
Van Florian en Jean-Louis.

1 opmerking:

  1. Ook wij wensen iedereen (zowel de kindjes als alle leerkrachten en hun familie) een

    !! ZALIG KERSTFEEST
    en
    HOOPVOL GEZONDVOL LIEFDEVOL
    2012 !!

    vanwege Jurgen en zijn familie

    BeantwoordenVerwijderen