Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zondag 4 december 2011

Feest in klas Fa.

Maandag 28 november was er feest in klas Fa. Thijs was jarig en dat moest gevierd worden. Thijs mocht samen met de juf cakejes bakken voor de hele klas. Hij deed dit heel goed. Ondertussen maakten de anderen iets moois voor Thijs (een tekening, een knutselwerkje,...). De cakejes waren heel lekker.






Deze week hadden we ook wat werk aan onze voorbereiding voor het slotmoment van ons LOC-thema. De klas deed het supergoed op vrijdag. Proficiat! (verslag komt nog op de blog)
De mama van Brike was ook komen kijken naar de voorstelling en kleine Katara, het zusje van Brike, was ook mee. We hebben met de klas een cadeautje gemaakt voor Katara, een mobiel met strijkparels en vrijdag was natuurlijk het goede moment om ons geschenkje te geven. Mama was heel blij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten