Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 29 oktober 2012

8 oktober: Jens werd 10 jaar!

Op 8 oktober werd Jens 10 jaar! Dat moest gevierd worden. Juf Annelies had op maandag de hele namiddag vergadering, dus werd afgesproken dat we op dinsdag Jens zijn verjaardag zouden vieren. En zoals beloofd, werd Jens zijn verjaardag ook gevierd...
Jens had van zijn mama lekkere Kidibull en pannenkoeken meegekregen. In de leraarskamer zochten we een plaatsje uit aan de grote tafel en Jens deelde de bekertjes uit. 


 De champagne werd ontkurkt en geschonken. Er werd geklonken en gedronken. Mmmmm...


Na het uitbrengen van een toost maakte Jens voor iedereen een pannenkoek klaar. We mochten kiezen welke suiker we graag zouden eten en Jens maakte die dan klaar. Lekkerrrrrrr...


De pannenkoeken werden gesmaakt...

En er werd ook wat gek gedaan...

 Dankjewel Jens en mama voor het lekkers!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten