Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 29 oktober 2012

Juf Iris op bezoek met kleine Felix

In de grote vakantie is juf Iris (Sol) bevallen van een heel mooi zoontje. Het kindje kreeg de naam Felix en vandaag kwam ze voor het eerst met haar baby'tje op bezoek. We keken vol bewondering naar dat kleine jongetje en stelden heel wat vragen aan juf Iris. Wat eet Felix? Hoeveel weegt hij? Speelt hij al? Wanneer weent hij? Weent hij luid? ...

We haalden er ook even Remi bij. Tess zette Remi op haar schoot en we vergeleken even wie het grootst was. Of zijn ze even groot? 



Juf Iris wordt vervangen door juf Emilie en komt pas na de kerstvakantie terug. Ondertussen geniet zij nog even verder thuis met kleine Felix.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten