Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zaterdag 16 februari 2013

Verkleden in klas MI

De week voor de krokusvakantie gebeurde het dat er kinderen waren die hun verkleedkleren meebrachten. Op woensdag waren er een aantal die ze meehadden voor in de leefgroep.
Emiel was die week ook bij ons in de klas, aangezien zijn juf ziek was.

Ze beleefden veel plezier met hun verkleedpak!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten