Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 3 december 2013

Het favoriete spel de laatste weken ...

in klas RE is ongetwijfeld het fantasiespel: sint en piet!


Plezier verzekerd!!
Misschien daardoor dat hij al 2 keer langskwam? Gisteren bracht hij pic-nic'jes zonder suiker en vandaag pic-nic'jes met suiker. Mmmm...
Gisteren kregen we ook een grote brief als antwoord op onze lijstjes die we doorgestuurd hadden. Er zat een mooie poster bij. Aan de ene kant met allemaal letters en dieren en aan de andere kant met de seizoenen. Voorlopig hangen de letters zichtbaar, maar juf beloofde ook eens te wisselen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten