Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 4 december 2013

Professoren

We startten terug met een nieuwe ronde van de professoren. In onze groepjes gingen we terug aan de slag en leerden we nieuwe zaken rond techniek.
We deden het super en vonden het fijn om te leren hoe een raket werkt...
Eerst de ballon opblazen

We werkten goed samen!






De ballon vasthangen met een wasknijper.
Aan een satéstokje vasthangen met plakband.
En de wasknijper loslaten!
Door de lucht die vrijkomt beweegt de ballon in het rond.
Dat vonden we grappig!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten