Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 5 december 2013

Tiebe werd vandaag 8 jaar!!!

Vandaag werd Tiebe 8 jaar!! Wat een geluk heeft hij zeg, net voor de verjaardag van de sint jarig zijn! Echt super!! Daar zijn we toch wel een beetje jaloers op hoor!

We maakten er een heel fijne dag van!

Proficiat Tiebe!!!


Tiebe had voor iedereen een zakje vol lekkers mee.

Gisteren bakten we speculaaskoekjes en die deelde Tiebe vandaag uit. Ook meester Kevin mocht mee proeven van de koekjes.
Tiebe had ook nog pannenkoeken mee om van te smullen. Maar die hebben we bewaard tot het tussendoortje deze namiddag. We gingen de pannenkoeken opwarmen in de leraarskamer en smulden er van in de klas.

Proficiat Tiebe en dankjewel voor al dat lekkers!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten