Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 22 mei 2014

60 jaar Sint Idesbald = BUITENSPEELDAG!!

Op donderdag 15 mei was Sint Idesbald 60 jaar en dat moest gevierd worden!! In de tuin stond de hele dag een springvulkaan (neen, geen springkasteel!). Iedere klas mocht daar op gaan springen. In de namiddag was het onze beurt! We hadden er heel erg naar uitgekeken en hoorden vanuit de tuin gejoel van de andere kinderen. Dit maakte het verlangen natuurlijk nog groter!!!! En vooraleer we gingen springen en spelen mochten we bij Rik een zakje snoep vullen. Mmmmm...
En of het leuk was? Dat zie je aan onze gezichtjes op de foto's:

 

 
 
 
 
 
 


 
 
 
 Bedankt Sint Idesbald! Proficiat!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten