Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 22 mei 2014

Eerst Communie voorbereidingen

Zaterdag doet Xander zijn Eerste Communie! Een zeer belangrijke dag! Hij is de enige van onze klas die zijn communie doet, de anderen deden die allemaal vorig jaar. Dit betekent dus dat Xander kan rekenen op heel veel goede raad van zijn zes klasgenootjes en experts in Eerste Communie-doen.
De stoelen van onze kring zullen gebruikt worden in de kapel. Daarom brachten we de stoelen samen met de juf naar de kapel. We namen ook heel veel van onze dierenknuffels mee.
De juf had ons gezegd dat we eerst alles in de gang zouden zetten en dat we dan pas naar de kapel zouden gaan. Spontaan ordenden we de stoelen zodat er een treintje ontstond. We vonden dit natuurlijk heel grappig en leuk!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten