Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 16 oktober 2014

Heel GROOT bezoek in klas La

Op woensdag kregen wij wel heel speciaal bezoek in onze klas! Iza, de hond van juf Hanne kwam voor een voormiddag mee naar onze klas.
Velen schrokken wel wat van deze grote hond. Maar we hadden al snel door hoe rustig en lief ze wel is. Iza kreeg al snel heel wat aaitjes en knuffels.
Toen wij knabbelden en afspraken voor de speeltijd, moest Iza flink neerliggen achter de bureau van de juf. Nadien deden we nog wat kunstjes met Iza en werd ze telkens beloond met een koekje...














Na de speeltijd gingen we nog even met haar wandelen. Het zonnetje scheen en wij mochten om beurt Iza vasthouden, dus werd het een leuke wandeling!








 




 
Zoals jullie kunnen zien aan de foto's ontbreken er twee jongens. Tommy en Rune waren deze week afwezig door ziekte. Al snel werd dit door ons opgemerkt. We besloten dan ook om Iza nog eens uit te nodigen na de herfstvakantie. Zo kunnen Tommy en Rune ook eens kennis maken met Iza.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten