Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 7 oktober 2014

Verjaardag Adilah

Vandaag vierden we de zesde verjaardag van Adilah!
Het niveaulezen lieten we voor één keertje vallen want ons feestje verdiende wel wat extra tijd!
Adilah koos voor een lekkere cake met chocolade, slagroom en gekleurde chocoladesnoepjes.
De RE'tjes vonden het waarschijnlijk zeer lekker want de volledige taart was OP!
Hier onder enkele fotootjes ...

 De klas op wacht op Adilah die straks met gesloten oogjes de klas zal binnen komen!
 De klasgenootjes versierden de taart met lekkere snoepjes!
 Adilah wacht in spanning met haar oogjes dicht ... 
 Samen zingen we: 'happy birthday to you!'

 Adilah kreeg ook een fijne verjaardagskaart ... 
 En dan nu ... Smullen maar!
 mmmm ... 
 Een beetje gulzig maar de taart was dan ook super lekker!
 'Wie wil nog wat slagroom?' ... Fre steekt zijn vinger direct in de lucht!





 Nog wat vrij spelen op het eind van de dag!

HIEP HIEP HOERA VOOR ADILAH !!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten