Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 9 oktober 2014

My machine


Deze week krijgt uw zoon of dochter de brief mee met wat extra uitleg over het project 'my machine' van de Howest. De studenten die een videospelletje maken aan de hand van de ideeën en tekeningen van de leerlingen kwamen gisteren voor een eerste keer op bezoek. Wij vonden het heel leuk en de jongens en meisje uit klas La toonden gisteren wat een creatieve talenten ze zijn! De studenten waren 'terecht' verbaasd over tekeningen van onze leerlingen. Ook de juffen waren echt trots op hun creaties. Enkele leerlingen toonden ook hoe ieder zijn tekentalent kan samengevoegd worden tot 1 mooi geheel. Hieronder wat foto's van onze leerlingen in actie. De tekeningen zelf krijgen jullie nog niet te zien. 😃
In december gaan we met de klas op bezoek naar hun campus in Kortrijk, waar ze al een eerste glimp kunnen opvangen van het computerspel. Dit zal doorgaan op woensdagvoormiddag 17 december. Er zal hiervoor nog een brief meegegeven worden. In de week van 26januari komen de studenten dan terug langs op school om 'finale game' te presenteren. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten