Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zaterdag 5 december 2015

De Sint kwam langs!

Afgelopen donderdagnacht is de Sint met zijn Pieten bij ons binnengeslopen!
Toen we in de klas kwamen vrijdagmorgen zagen we op onze bankjes lekker gevulde snoepzakjes staan. Achter het hoekje stond ook een heel grote zak met allerlei pakjes!

 Wat een grote zak ... Wij waren heel benieuwd!
 De Sint had ons ook een brief geschreven!
Wat erin stond, dat is ons geheimpje! :-)
 Door het spelen van Muzikaal Pak, pakten we alle Sinterklaascadeautjes uit!
Samen liedjes zingen en geschenkjes open maken ... 
Heel plezant!













 We kregen een leuk gezelschapsspel: Snaai haai! 
Een grappig, spannend spelletje waarbij de haai visjes pakt en waarbij wij dus snel moeten zijn!
 Hier test Lore onze doolhofbal uit.
We moeten een balletje doorheen 100 obstakels leiden.
Ons record stond vrijdag op 25 obstakels!
 Samen testen Sahin en Jef het punten-gooien uit.
 Brian keurt het spel 'PRETPARK' goed.
Dankjewel aan Sinterklaas en al zijn Zwarte Pieten om zo'n fijne geschenkjes voor ons te brengen!
Tot volgend jaar!

Klas Trompet

3 opmerkingen:

  1. Waauw wat moeten jullie allemaal zeer flink geweest zijn. Zoveel leuke pakjes ...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt heel flink hoor!
    De Sint heeft dat goed gezien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt heel flink hoor!
    De Sint heeft dat goed gezien! :)

    BeantwoordenVerwijderen