Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zondag 27 december 2015

Sintcadeautjes

Tijdens ons bezoek aan de sint vroeg Liam of hij even langs kon komen bij ons op school. De sint en zwarte piet beloofden dat ze nog wel wat tijd over hadden om ons pakjes te brengen. Joepie!!!

En zoals beloofd...

Op vrijdagmorgen was het heel spannend en piepten we binnen langs het raam! We zagen een grote zak staan die gevuld was met pakjes.
Dries stelde voor om sintliedjes te zingen en ondertussen pakjes door te geven. Wanneer het liedje dan stopte mocht degene die het pakje in zijn of haar handen had het openmaken. Een leuk idee die we meteen uitvoerden.

De sint bracht leuke cadeautjes: strips, lego, playmobil en véél lekkers! DANK U SINTERKLAAS!!!

We speelden er samen mee op vrijdag.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten