Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 3 december 2015

Een fijne namiddag met de sint

Op donderdag 3 december werden we uitgenodigd door de lieve dames van Zonta in de Cityscoop in Roeselare. Het werd een hele fijne namiddag! Dankjewel aan de dames en de sint uiteraard!

Vol spanning trokken we onze pietenmuts aan en installeerden we ons in ofwel de auto van juf Shevenna ofwel in de minibus bij meester Kevin en juf Annelies. Suzanne zorgde voor de animatie en zong uit volle borst sinterklaasliedjes. Algauw werd er in het hele busje luidkeels meegezongen.


Aangekomen op de parking gingen we samen richting Cityscoop. We zagen er nog veel andere kinderen met pietenmutsen, sintenmijters, ... Het was duidelijk dat iedereen er heel veel zin in had! 

De bioscoop was groot en we deden heel wat indrukken op. We namen ook even plaats op de zachte rode banken om even voor de foto te poseren.


Een gekke pietenpose door Jef en Joey :-)


 In zaal 5 zaten we met zijn allen vol spanning te wachten op de film en de komst van de sint en zijn pieten.


Vandaag had sint geen zwarte piet mee, maar een echte zwarte miet die lekkere picnicjes rondstrooide in de zaal. 



De sint begroette ons allemaal en beloofde ons dat hij na de film nog even tijd voor ons had, zelfs in deze drukke pakjesperiode!




En dan was het tijd voor de MINIONS!!!! Wat hebben we gelachen! Zo grappig!!!
 

Achteraf was er dan tijd voor een praatje met de sint. Enkele kinderen gaven hun pietenmuts af aan de sint als geschenkje.

Adillah gaf de sint zelfs een heel mooi kaarsje!!
En Liam bezorgde hem onze verlangslijsten. Hij vroeg of de sint deze nacht tijd zou hebben om eens langs te komen bij ons op school. Zwarte miet zei dat ze nog wel even tijd hadden en dat ze zeker zouden passeren... Spannend!!!!


We kregen nog een zakje met leuke geschenkjes en lekkers!!!

DANKJEWEL!!!!!

2 opmerkingen: