Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 22 december 2016

Bezoek aan het containerpark van Moorslede

Samen met juf Laura en juf Annelies brachten we een bezoekje aan het containerpark hier in Moorslede.
Een tijdje terug hadden we bezoek gekregen van Claire, van MIROM. We vonden dit heel interessant en wilden daar graag nog meer over leren. Zo bereidde juf Laura leuke activiteiten rond dit thema voor.

Het bezoek aan het containerpark vonden we heel erg interessant. We kregen uitleg rond welk afval waar moet, maar ook hoe het containerpark werkt. We ontdekten dat er 3 kleuren zijn, 3 soorten afval: rood - oranje - groen.

Op het park mochten wij ook een auto spelen en op de weegbrug gaan staan. Dus het werd ook nog onverwacht een les meten ;-) :-)



 

 

 

 

 







Dankjewel aan het containerpark van Moorslede voor de zeer goede uitleg die we kregen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten