Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 8 december 2016

Sinterklaas in Tam-Tam

Vorige week maakten we ons verlanglijstje voor de sint.
We dachten na over wat we nog zouden kunnen gebruiken voor in de klas. Dit stempelden, tekenden, schreven, ... we op een brief.



Suzanne, Liam en Joey namen de brief mee en gaven die af toen ze de sint zagen in Cityscoop.
We denken niet dat de sint zal kunnen weerstaan aan deze fiere en lieve gezichtjes :-)


Dinsdagmorgen 6 december waren we wel wat nieuwsgierig of de sint wel zou gekomen zijn in de klas. Hij was al bij verschillende kinderen uit de klas langs geweest, maar nog steeds niet in de klas. Dus dinsdagochtend waren er wel wat kriebeltjes merkbaar...

Toen we in de gang kwamen werd er dan ook heel nieuwsgierig door het kleine raampje naar binnen gegluurd... Zijn we flink genoeg geweest? ;-)
"JAAAAAA!!! Hij is gekomen!!"

De pakjes werden met heel veel plezier uitgepakt!! Juf Laura maakte er een muzikale ronde van :-)








Dank u sinterklaasje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten